CokLat DuNia Saia,, (:


            Hai,, nhe saia nak cite,  semalam,, saia nurn MY BEST FWEN out gi turun banda,, kebetulan, terigat favourite saia,  COKLAT!  Saie poun cakap nurn membe saie nak gi kedai coklat thoe,,  diorang poun bgi,,  bab diorang tahu thoe favourite saie,,  aku sayang kau kawan sampai bile-2  (:   kebetulan, ex- saia poun bgi COKLAT gak,,  huhu,,  saie tahu lau makan coklat banyak-2 nanty leh jadi gemuk,,  saie bukan makan slalu poun,,  kadang-2 jewk,,  kalau turun banda barang petama saie cari - COKLAT!   huhu,,  kawan saie poun pelik,,  sampai dy tanye,,

"Ishh,,  koe nhe ta menyempat,,  asyik Coklat -3,,  koe ta takot gemuk ke ??
Aku : ala koe nhe macam ta tahu lak favourite aku,,  ta gemuk poun,   aku always kurus,,(perasan lha kau nadia)
 "Ta gemok koe kate,, koe ta nampak badan koe thoe, da naik sikit,,
Aku :Siket jewk,,

Abis aku kene maki hamun nurn diorang ,  malu gile,,  tape, yang penting aku dapat beli coklat thoe,,huhu,,  cedap,,  urmm,,

K, lah korang,  aku nak tido,  nantuk,,  nanty ,  saie story lgi ouke :)     Papai,,   sayang korang  :)

No comments:

Post a Comment