Kisah Cinta Seorang Gadis,,



Hai..
       Aku menangis,bukan kerna aku memerluknmu, bukan kerna aku mahu kaw kembali padaku, tetepy kerna aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untok melepaskan kaw pergi.


Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar- 2 percaya bahawa aku boleh idop tanpamu.Aku akhirnya dapat menerima tragedi CINTA kita.Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya.Aku tewas dan jatuh cinta sekali lg padamu !


Soal hati tiada undang- 2.Apatah lg paksaan.


Tiada kasih yg lebe manis daripada KASIH CINTA dan tiada Kasih yg lebe ngeri daripada PUTOS CINTA.


Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum,sambil mendoakan kebahagiaan untoknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi.


Orang yg putos cinta sering kali berakhir dengan air mata.


Cinta yg tidak terbalas itu bagaikan layang-2 putos talinya.


Soal cinta adalah soal hati.Ia juga soal jodoh.Manusia hanya merancang, tpy Tuhan yg menentukannya.


Sejauh sedalam mana pun cinta kita terhadap orang,kalau ia tidak terbalas,Sukar untok mengakhirinya dengan perkahwinan.


Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapy jodoh selalu bersama CINTA.


Kahwini orang yg lebe mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain.Itu lebe baik 
daripada mengahwini orang yang kita cintai tapy tidak mencintai diri kita kerana adalah lebe mudah mengubah pendirian orang lain.


Melupakan seseorang yg disayangi amat sukar.


Cinta akan idop barsama dengan waktu,apabila waktu itu mati,maka, matilah cinta itu.


Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun Dia tidak berada di sisi kita.

No comments:

Post a Comment